torstai 25. marraskuuta 2010

MUN POIKKIS ON MUN OMA ANDRÉ SARAIVA JA MÄ OON SEN UFFIE

You heard it bitches.
Käytiin just syömässä Bali-Haissa ihan helmee safkaa! Ja tuolla on niinku ihan vitun kylmä ees kävellä sinne raflaan jotain 20 metrii. HUOH!
Mul on nyt koeviikko ja vituttaa kun ei voi bilettää niin paljon(vaikka ei se mua oo koskaan estäny HAH!). Kunhan menee läpi ni kaikki on hyvin. Mut huomenna me mennään reivaa/bilettää/hororttaa mun tyttöjen kanssa(eli jonojen ohi sisään ja bäkkärille, vitusti ilmasta viinaa ja muuta kivaa, nussimista vessassa yms.). Tietty tulee myös exclusiivit läävät kuvat sit blogiin. I'll keep you posted bitches.
Mä ja se Kraft-horo reivaamassa VIP:peinä kuten aina.
XOXO S <3

1 kommentti:

  1. voieii huoris, muistan skumpat aih ihanaa ku tissit näkyy tollee hipsteristi

    VastaaPoista