tiistai 16. marraskuuta 2010

romantiikkaa ja lahjoja

<3. Eilen oli mun ja mun DJ-poikaystävän tärkeä päivä. Meillä tuli nyt neljä kuukautta virallisesti yhdessä täyteen ja juhlittiin sitä niinku pitääkin. Poikkis oli ostanu kotiin pullon skumppaa ja mansikoita yms yms yms. ja teki mulle herkullisen illallisen(jonka tietty oksensin sitten ulos, pitää tarkkailla linjoja tytöt). Juotiin skumppaa kynttilänvalossa ja se syötti mulle mansikoita. Awwws <3. Ja tietysti harrastettiin sitten paljon hyötyliikuntaa, hihih. Mun nöpöliinillä on tapana ostella mulle koko ajan kaikkea kivaa lahjaksi mitä en kyllä pane yhtään pahitteeksikaan( I LOVE YOU ANTTI <<3<3<3<3<3<3<33). Tällä kertaa mun kulta oli ostanu mulle yllärilahjana aivan upeen turkiksen(yeah yeah shut up bitches) ja hajuveden!!! Tää on aivan ihana ja aion käyttää tätä koko talven. Sinikettua ja vintage, tais myös maksaa aika vitun paljon. Hajuvesi taas oli Givenchyn(mun lempimerkki). Ei mulla tällä kertaa muuta, bitches. Love ya!
xoxo S

4 kommenttia:

  1. Elämänne kuulostaa niin makealta, olispa miulki DJ-poikaystävä !! Mie oon ite Pihtiputaalt (noloo) mut Hesassa oon käyny muutaman kerran perheen kanssa ja ku mie täytän 18 ens vuoen lokakuussa niin varmaan tuun käymään!^^ Mitkä paikat olis hyviä tälläselle aloittelevalle hipsterille??
    Olen miettinyt myös huoran ammattia; onko Punavuoressa/IsoRoobertin kadulla(<-ovatko muuten sama asia??) kova kilpailu? Ajatus pilluni myymisestä ei pelota sillä vaikka olen neitsyt niin kokemusta löytyy, asun nimittäin maatilalla. Voin lähettää kuviani teille? ONNEA TIELLÄ TÄHTEYTEEN! ^^ <3<3

    VastaaPoista
  2. Itse suosittelisin Vaasankatua huoraamiselle. Kilpailuhan siellä on kovaa mutta työllistymismahdollisuudet sitäkin kovemmat. Suosittelisin ettet kertoisi kenellekään oikeaa syntymäpaikkaasi, koska jos haluat olla aito hipsteri Stadi on ainoa oikea syntymäpaikka.
    Olis hienoa jos lähettäisit pari kuvaa ittestäs meille, niin voitais arvoida sun mahdollisuudet ja laskea skenepisteet. Voisit myös ehkä päästä meidän joulukalenteriin ;)
    <3 M

    VastaaPoista
  3. Joo no tässä mie viime elokuussa: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=119237904806271&set=a.105676412829087.8652.100001601869805

    Mie oon tuosta vähäsen lihonu (lähinnä nestettä) mut aloitan dieetin heti maanantaina! Ootteko käyneet Kuopion Amarillossa? Mie menin sinne nii eivät henkkareita kyselleet xD xD

    VastaaPoista